NEVROZNANOST IN SPREMEMBE
Kaj ovira spremembe.
Zakaj nekatera čustva sabotirajo spremembe v šoli.
Zakaj predpostavke, ki ne temeljijo na znanstvenih dognanjih in izkustvenih dokazih, preprečujejo učinkovite spremembe v šoli.
Kako pomagati skupini, da se premakne iz zataknjenega stanja.
Trije pomembni dejavniki, ki podpirajo spremembe v šoli.
Sprožilci, ki pomagajo uvajati spremembe z malimi, a učinkovitimi koraki.
Pomen starševske podpore.
Moč znanosti na poti do sprememb.
Moč vrstniškega pritiska na poti do sprememb.
Koliko se lahko šola spremeni.
Katere vrste programi imajo največ možnosti pri uvajanju sprememb.
Katerih 7 veščin najbolj pomaga učencem pri osebnem napredku.
Kako gradimo šolsko kulturo.
Zakaj potrebujemo pri vsakem koraku na poti do sprememb močne odgovore na vprašanja »zakaj« in »kako« ter zakaj morajo zaposleni imeti znanje za takojšnje praktične korake.
Pomen vodstvenih veščin.
»To je še eno od izobraževanj, ki dokazuje, da lahko najboljše iz nevroznanosti učinkovito prenesemo v takojšnje praktično delo. Čestitke predavatelju in trenerju.«