POUČEVANJE Z MOŽGANI NA DLANI

Splošno o nevroznanosti in besedišče nevroznanosti.
Skozi izkušnjo in praktične prikaze spoznavamo pomen gestikuliranja, gibov, čustev in ponavljajočih se dejavnosti za utrjevanje spomina.
Čustva in učenje.
Travma v razredu in kako učinkovito ravnati s čustvi v razredu.
12 najboljših čustvenih stanj v razredu.
Kako lahko učitelj učinkovito upravlja s čustvi v razredu.
Plastičnost možganov in učni potencial, ki ga imajo možgani.
Kako lahko učinkovito uporabimo spoznanja o nevrogenezi v razredu.
Kako pospešiti učenje.
Zakaj možgani potrebujejo ustrezno povratno informacijo in 3 najboljši načini za dajanje učinkovitih povratnih informacij učencem.
Nevroznanost in šolska pravila/rutine.
Nevroznanost in delo z učenci s posebnimi potrebami in z nadarjenimi učenci.
Praktična orodja in strategije za prenos vseh spoznanj v praktično delo z učenci.

Izobraževanje temelji na konkretnem in praktičnem delu z otroki in mladostniki. Vse vsebine trener mag. Jani Prgić uporablja tudi pri delu s skupinami in otroki/mladostniki. Zato je izobraževanje namenjeno učiteljem, ki želijo delati v razredu in vnašati praktične strategije v svoje poučevanje. Za vse ostale, ki jih zanima le teorija, ki jo lahko podajajo tudi predavatelji, ki nimajo praktičnih izkušenj pri delu z učenci, to izobraževanje ni primerno.
